Klachtenregeling – Apotheek St Pieter – Maastricht

Apotheek St Pieter

Apotheek St Pieter

Aangepaste openingstijden: In verband met het Coronavirus is de apotheek tijdelijk op Ma-Vr van 12.30 – 14.00 gesloten. Zaterdag is de apotheek geopend van 9.00- 14.00! Heeft u last van (milde) verkoudheidsklachten, hoesten, kortademigheid of koorts dan vragen we u om niet naar de apotheek toe te komen. Neem telefonisch (043-3215900) of per email (apotheekstpieter@ezorg.nl) contact op voor afstemming. We kunnen de medicatie dan thuis bij u laten bezorgen. U kunt ook aan de arts vragen om op het recept te noteren dat de medicatie thuis bezorgd moet worden.

Header afbeelding

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.