Klachtenregeling – Apotheek St Pieter – Maastricht

Apotheek St Pieter

Servicepunt St. Pieter

LET OP: PER 1 JANUARI 2023:

Vanaf 1 januari zijn wij Servicepunt Sint Pieter en vanaf dit moment werken wij nauw samen met apotheek de Fronten. Wij hebben geen receptgeneesmiddelen meer op voorraad. Een herhaalrecept is altijd twee werkdagen later op te halen vanaf 14.00 uur (of vanaf het moment dat u een ophaalbericht ontvangt).

Spoedrecepten (die u meteen nodig heeft) kunt U:

- Direct afhalen, indien voorradig, bij apotheek de Fronten
- Later op dezelfde dag ophalen bij Service punt St. Pieter
- Thuis laten bezorgen door de bezorgers van onze apotheek

Dank U voor uw begrip,

Team Servicepunt st. Pieter

Openingstijden Servicepunt st. Pieter:

Maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur

Alleen in de middag gesloten van 12.30 tot 13.15 uur in verband met lunchpauze en administratieve taken.

Header afbeelding

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.